Planlægger du en festival?
Billetlugen er en del af Eventim, som er Europas største billetudbyder med førsteklasses billetsystemer skræddersyet til festivalsarrangører. Vi har stor erfaring med festivaler, og vi tilbyder mere end blot salg af billetter. Billetlugen er en fuldgyldig samarbejdspartner. Vi tilbyder blandt andet at stå for markedsføringen, så I kan nå ud til et endnu større publikum, samt on-site support, hvis I har brug for hjælp til afvikling. Billetlugen tilbyder også førsteklasses support og kundeservice, som sikrer en god oplevelse for både arrangør, såvel som gæst.
Billetsalg i verdensklasse
Førsteklasses leverandør af billetsystemer, salgsnetværk, marketing, arrangør, on-site support, samt kundeservice på engelsk og samtlige skandinaviske sprog.
Arrangør support
Billetlugen giver jer den support, som I har brug for til at organisere en succesfuld festival. Vores dedikerede supportteam står til rådighed alle ugens 7 dage og har stor erfaring med salg af festivalsbilletter. Vi arbejder på at øge jeres billetsalg gennem målrettede kampagner, og med tekniske løsninger, som I ikke har haft adgang til før.
Adgangskontrol
Billetlugen leverer adgangskontrol i verdensklasse. Med erfaring fra nogle af Europas største festivaler og events såsom OL og VM i fodbold, kan vi garantere jer state of the art adgangskontrol. Vi tilbyder assistance via vores teknologiske løsninger og erfarne adgangskontrol-team.
Kundeservice
Vores engagerede kundeservice medarbejdere hjælper jeres festivalskunder via telefon, email, chat og Facebook. Vi hjælper også vores billetkøbere med generelle spørgsmål og alt fra mistede billetter, til køb af billetter over telefon. Lad vores dedikerede kundeservice gøre arbejdet for jer.
Markedsføring
Som marketingspartner for jeres festival kan vi bistå med både lokal, national og international markedsføring. Vores in-house marktingteam er eksperter inden for digital markedsføring, og erfarne i at fremme salget af festivalsbilletter, uanset omfanget af opgaven.
Din købsproces
Det er jeres festival, og derfor mener vi også, at købsprocessen skal afspejle festivalens profil og brand. Sammen med jer tilpasser vi købsprocessen, så billetkøberen vil opleve, at hele købsprocessen foregår på festivalens egen hjemmeside. Vi tilbyder flere unikke løsninger, der gør det muligt at sælge andre produkter såsom merchandise, mad, drikkevarer og camping i samme købsproces.
Teknologisk avanceret
Billetlugens systemer er testet og opgraderet i sammenhæng med nogle af verdens største begivenheder. Vi er kendt for vores sikkerhed og stabilitet. Dette garanterer, at billetterne sælges smertefrit og uden nedetid, selv under højt pres. Vi tilbyder serverkraft til festivalssalg, som ingen andre kan matche. Sammen finder vi den optimale billetløsning til netop jeres festival.
26
LANDE
250M
BILLETTER SÆLGES HVERT ÅR
3000
MEDARBEJDERE
Fordele ved Billetlugen
Bedst ved mersalg
Når I skal arrangere en profitabel festival, er det essentielt, at mersalget lykkes. Med vores løsninger skaber vi en skræddersyet kunderejse, der både fremmer og giver jer nye muligheder inden for mersalg.
Åbent system
Med Billetlugen får I Europas største billetpartner med på holdet. Vores systemer understøtter integrationer med de vigtigste mediekanaler, hvilket gør det nemt at markedsføre og sælge billetter online.
Ekspertise
Billetlugen er Europas største billetleverandør. Vi har hjulpet med at arrangere nogle af verdens største festivaler, samt events som OL og World Cup. I kan være sikre på, at vores ekspertise er af absolut højeste kvalitet.
Fuldt overblik
Med vores analyseværktøjer gøres festivalens statistik let og overskuelig, så I kan bruge tiden der hvor den giver bedst mening.
Arrangør og billetkøbers møde med Billetlugen
Ved afholdelse af en festival er det essentielt, at både arrangør og billetkøber møder et erfarent og professionelt billetfirma med god support og kundeservice, samt moderne løsninger til billetsalg og andre services. Med Billetlugen som billetpartner får I adgang til alt dette og meget mere. Sammen udvikler vi både festivalen og sælger flere billetter og produkter.
Tilpasset købsproces
Vores billetsystemer er udstyret med indkøbskurve, der giver billetkøbere mulighed for at købe mad, drikkevarer, transport, parkering, hoteller og meget mere i én enkelt transaktion. Disse varer kan enten sælges som separate produkter, på lige fod med billetter, eller de kan knyttes til specifikke arrangementer og kun være tilgængelige i forbindelse med billetkøb.
Festivalskort
Billetlugens systemer tilbyder avancerede løsninger til festivalskort, der giver dig mulighed for at skabe dit eget festivalskort. Etagekortet viser detaljer som indgang, toiletter, barer og meget mere. Festivalkortet kan også integrere teltpladser og glamping-områder mm. Dermed kan billetkøberen selv vælge, hvor de vil sove blandt de ledige pladser.
Kapacitetsoversigt
For festivalsarrangører er der meget at holde styr på, når man sælger varierende billettyper med forskellig kapacitet. Vores billetsystemer gør det nemt at holde styr på kapaciteten ved automatisk at holde styr på denne del for festivalsarrangørerne.
Flere leveringsmetoder
Vi tilbyder scanbare festivalsbilletter i alle nødvendige formater. Herunder PDF og mobilbilletter, der kan gemmes i Wallet-appen, samt papirbilletter med levering via posten. Dette betyder, at billetkøberen kan vælge præcis den leveringsmetode, som passer til deres behov.
Bedst til støtte
Hos Billetlugen får du den service, du har brug for. Vi har flere dedikerede teams klar til at tage fat på alle kundeudfordringer, der finder sted før, under og efter festivalen. Vi står til rådighed på telefon for dig, som festivalsarrangør, alle ugens 7 dage.
Vælg den rigtige platform for dig
Vi tilbyder 3 forskellige billetsystemer – opdag det perfekte valg for dig her!