Billetlugen søger en topmotiveret og struktureret salgskonsulent

Europas førende billetleverandør oplever stor vækst i Danmark, og vi søger derfor en salgskonsulent, som vil være med til at levere markedets stærkeste billetløsninger.

Om stillingen

Som salgskonsulent hos Billetlugen kommer du til at arbejde med salg af vores nyeste generation af billetsystem, og din vigtigste opgave bliver at arbejde med vores partnere inden for ”self-service” billetsegmentet.

Vi søger en udadvendt kollega, som er god til kunderelationer og bidrager aktivt til at skabe et positivt samarbejde såvel internt som eksternt. Hvis du har erfaring med opsøgende salg og synes nedenstående matcher dig, vil vi meget gerne høre fra dig.

Primære arbedsopgaver

  • Opsøgende salg via telefon og e-mail marketing inden for kultur, sport og oplevelsesbranchen
  • Analysere kundebehov og overføre disse til værdiskabende løsninger
  • Opbygge salgsleads med proaktiv overvågning af markedet
  • Rådgivning om vores nyeste system ”Billetlugen.Light” (se mere her*)
  • Udarbejde løsningsforslag og tilbud til kunder
  • Onboarde nye kunder og fastholde gode kunderelationer i tæt samarbejde med dine dygtige kollegaer i Salg, Support og Marketing.

Kompetencer

Det er afgørende for at lykkes i jobbet, at du er proaktiv og ambitiøs. Du synes, det er motiverende at arbejde med systemløsninger, og det vil være en stor fordel, hvis du har erfaring fra underholdnings- og billetbranchen.

Vi søger en kollega, som har følgende kvalifikationer:  

  • Min. 2-3 års relevant erfaring fra opsøgende B2B salgsarbejde
  • Gerne med løsningssalg inden for underholdnings- eller IT-branchen
  • Dygtig til at bruge telefonen som salgsværktøj
  • Har erfaring med leadgenering og struktureret eksekvering af salgsplaner
  • God kommerciel forståelse for, hvordan man skaber merværdi for kunderne
  • Serviceminded og respektfuld i såvel det interne som eksterne samarbejde
  • Passion for underholdningsbranchen

Faglige kvalifikationer

  • Stor interesse for IT-løsninger og evne til at vejlede i, hvordan systemfunktionalitet kan understøtte kundernes forretningsbehov
  • Dokumenteret salgserfaring og -resultater
  • Dygtig til at skrive inspirerende tekster på korrekt dansk
  • Erfaring med CRM-systemer som fx Salesforce
  • God til at bruge Word, Excel og Powerpoint
  • Engelsk på højt niveau i tale og på skrift – også gerne norsk og/eller svensk
  • Du er løsningsorienteret med stor arbejdskapacitet og trives i et dynamisk miljø

Udover et spændende job i et underholdende marked, kan vi tilbyde dig:

  • En fuldtidsstilling på vores moderne kontor i Carlsberg Byen
  • Samarbejde med passionerede og dygtige kollegaer
  • Arbejde med salg af et funktionsrigt og innovativt billetsystem
  • Mulighed for at præge din arbejdsdag
  • God pensionsordning og helbredsforsikring
  • Sociale arrangementer
  • God frokostordning og frugt
  • Massageordning
  • En arbejdsplads, hvor der er højt til loftet og med en fri omgangstone

Om Billetlugen

Billetlugen er en del af CTS Eventim, der er Europas største billet- og live underholdningsselskab. Vores samarbejdspartnere er alt fra førende musikhuse, festivaler, til koncert- og eventarrangører.

Vi udbyder markedets stærkeste løsninger til at understøtte billetsalg og eventafvikling med billetsystemer og marketingkanaler, systemsupport og kundeservice, der er optimeret til vores samarbejdspartneres aktuelle behov.

Billetlugens moderselskab CTS Eventim er noteret på den tyske børs, og  havde en omsætning på 650 millioner euro i 2019 og har mere end 3.000 ansatte på verdensplan.

Se mere om Billetlugen her: https://billetlugenb2b.dk/ og ”Billetlugen.Light” her*: https://www.billetlugen-light.dk

Send din ansøgning til: HR Manager Jennifer Christensen på hr@eventimscandinavia.com inden den 19. september 2022.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.