Ofte stillede spørgsmål

Hos Billetlugen kan kunden vælge mellem e-billet, PDF-billet, mobilbillet tilpasset Wallet,
papirbillet med posten samt afhentning i billetkontoret. Det er også muligt for dig at tilbyde FanTicket,
en specialdesignet billet til deres arrangement. Læs mere om FanTicket her .

Billetlugens billetsystemer har flere rabatløsninger, bl.a kampagnekoder og lukket
links.

Jeres brandede webshop med jeres design/profil kan integreres på jeres egen
hjemmeside i en iframe.

Med Billetlugens billetsystemer kan du tilbyde flere produkter sammen med billetten,
enten som en pakke eller et ekstra produkt. Med en indkøbskurv kan kunderne købe flere
billetter og produkter i samme transaktion.

Billetlugens billetsystemer gør det muligt for dig at sælge dine egne gavekort, medlemskort,
klippekort og sæsonkort.

Ja, vores kundeservice er tilgængelig via telefon, email, chat og Facebook. Har du tabt
dine billetter? Har du spørgsmål til et arrangement? Eller måske vil du det
købe billetter over telefonen. Intet problem, vi hjælper dig!

Hvis en billetkøber har mistet deres billetter, kan de enten logge ind på deres profil for
for at finde deres billetter eller ringe til vores kundeservice for at modtage nye billetter.

Ja, Billetlugen har en enkel og pålidelig adgangskontrolløsning, der er fuldt skalerbar
begivenheder af enhver størrelse. Læs mere her.

Vores mål er at hjælpe dig med at sælge så mange billetter som muligt. Derfor tilbyder vi en aktiv
rolle i markedsføringen. Bl.a ved at skabe ekstra opmærksomhed omkring en lancering til at booste et event, der måske ikke sælger som forventet – vi hjælper dig med at sælge flere billetter gennem vores markedsføringskanaler.

Som en del af Eventim, Europas førende billetudbyder, har vi omfattende internationale
muligheder for markedsføring i Skandinavien og videre i Eventims europæiske netværk i
Finland, England, Tyskland, Schweiz, Østrig, Holland, Polen, Italien, Frankrig, Spanien og
mange flere.