Kvalitetsbevidst og proaktiv B2B supporter til Billetlugen

Udgivet

Hos Billetlugen oplever vi stor kundetilgang og søger derfor en dygtig kollega til vores support team i København. Din opgave bliver at hjælpe og rådgive vores arrangører til et succesfuldt billetsalg via Billetlugens billetsystemer og salgskanaler.

Billetlugen er en del af Eventim Scandinavia, som er en førende billetudbyder med hovedkontor i København og lokale kontorer i Stockholm og Oslo. Vi arbejder tæt sammen med en række arrangører indenfor fx koncerter, kultur- og operahuse, festivaler og store sportsbegivenheder. Vi leverer skræddersyede billetløsninger og services som fx marketing, kundeservice og eventafvikling.

Vi søger en person med gode tekniske kompetencer og relevant brancheerfaring fra en lignende stilling, eller som har erfaring med at arrangere koncerter, festivaler og/eller sportsbegivenheder.

Om stillingen

Vi tilbyder en fuldtidsstilling, hvor du primært skal supportere vores Danske arrangører, men også være i stand til at hjælpe på tværs i teamet. Derfor er det en fordel, hvis du også har kendskab til de skandinaviske sprog. Derudover skal du beherske engelsk på højt niveau.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Partnersupport – du bliver teknisk sparringspartner for vores arrangører med henblik på at finde den bedste løsning for netop deres billetsalg. Du vil være den ansvarlige kontaktperson for egne arrangører med mødeafholdelse, planlægning af events og opfølgning mhp. kvalitetssikring.
  • Event opsætning – alle led i processen fra oprettelse af event i billetsystemet og klargøring til online salg, herunder priser, rapportering, grafik, salsplaner mv.
  • Du vil også komme til at undervise partnere i brug af billetsystemets mange features.
  • Internt support til vores salgsafdelinger med viden om billetsystemets mange muligheder samt besvarelse af spørgsmål fra vores kundeservice.
  • Du vil også deltage på kundemøder i forbindelse med salgsdialoger.

Dine kvalifikationer:

  • Du er en serviceminded og kvalitetsbevidst person
  • Du er en teamplayer, som altid støtter og hjælper dine kolleger og ser optimistist på opgaver og udfordringer
  • Du er god til at finde løsninger på problemer og tænke ud af boksen
  • Du trives med proaktiv kundedialog og sætter dig grundigt ind i kundens behov
  • Du trives i et miljø med korte tidsfrister i en ofte travl hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens
  • Du er teknisk stærk til it-systemer (gerne billetsystemer) og kan lide at fordybe dig i tekniske opgaver
  • Du har gode skriftlige og mundtlige kommunikationsevner på dansk og engelsk og kendskab til de skandinaviske sprog
  • Hvis du har erfaring fra billetbranchen og/eller fra lignende stilling er det en stor fordel.
  • Du er med til at skabe den gode stemning og sjov med dine kollegaer

Vi tilbyder:

  • Inspirerende arbejdskultur baseret på høj gensidig tillid og ambitioner
  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver
  • Dygtige og passionerede kollegaer
  • Opgaver med spændende partnere i en kreativ branche
  • Fuldtidsstilling i et af de største selskaber i underholdningsbranchen
  • Løn som matcher dine kompetencer og erfaring

Om Eventim Scandinavia:

Vi er ca. 50 ansatte i Eventim Scandinavia, og du bliver en del af et team med 9 passionerede kollegaer. CTS Eventim, der er vores moderselskab, er Europas største billet- og live underholdningsselskab med over 3.000 ansatte og kontorer i mere end 25 lande. Selskabet er noteret på den tyske børs, og havde i 2019 en omsætning på 650 mio. Euro.

Arbejdssted: Carlsberg Byen, København.

Ansøgning: Evt. spørgsmål og motiveret ansøgning med CV bedes sendt til Teamlead Jesper Hørslev til denne mail: [email protected] med emne ”Ansøgning Teknisk Supporter”.

Er du interesseret, og matcher dine kvalifikationer ovenstående, så glæder vi os til at høre fra dig hurtigst muligt og gerne inden den 14. januar 2022.
Se også jobopslaget på Jobindex