Start dit billetsalg med Billetlugen

Eventims dygtige team ude i marken, online billetsystem med Eventim, Norges bedste online billetsystem, sælge billetter online, billetsystem

Et vellykket arrangement starter med et vellykket billetsalg. En god billetsalgsløsning lægger fundamentet for selve arrangementet. Med en solid partner som Eventim i ryggen er chancerne større for, at du får solgt flere billetter.

Hvis billetsalget lykkes, kan arrangementet blive mere vellykket. Der er en simpel forklaring bag denne logik. Hvis du sælger det ønskede antal billetter ud, vil du være i stand til at opnå det cash flow, der skal til for at dække dine udgifter. Hvis det ønskede salgsvolumen af billetter ikke opnås, begynder en negativ spiral. Så skal arrangøren skære i omkostningerne til arrangementet, hvilket vil påvirke gæsternes oplevelse, hvilket igen fører til et reduceret billetsalg i næste runde.

Lad ikke dit arrangement ende i en negativ spiral – fuldend dit billetsalg med Eventim. Vi har ikke kun et eksisterende netværk af fysiske forretninger, men vi har også digitale salgskanaler . På vores digitale salgskanaler kan dine gæster købe billetter på mobil og online. Så vil de have adgang til en digital billet eller få sendt en fysisk billet til posthuset. Vær ikke bange for at forfalske billetter, for vi hos Eventim har gode tekniske løsninger til at kunne genkende billetternes ægthed. Dette gøres med vores sikkerhedsmekanismer på billetterne og gennem adgangskontrol.

Vi hos Eventim tilbyder vores partnere meget mere end blot at drive deres billetsalg. Vi kan også hjælpe med markedsføring af events, kundeservice, integration af vores løsninger med deres og kundeanalyser. Læs mere om dette og mere i de forskellige afsnit nedenfor;

Læs også vores indlæg om: billetsalg online

Billetsalg i verdensklasse med Eventim

Vi ønsker ikke, at vores potentielle partnere bare tager vores ord for det, når det kommer til vores troværdighed som førende billetleverandør. Se i stedet på vores referencer, de taler for sig selv. Vi har tidligere drevet billetsalg til store begivenheder som OL i Sochi 2014, og OL i Rio 2016. Ud over dette er vi lige nu i Norge partner for Melodi Grand Prix samt hundredvis af større og mindre arrangører.

Vores tidligere og eksisterende partnere har valgt os af mange forskellige årsager. En vigtig grund til at de valgte os til at drive deres billetsalg er, at vi har over 20 års erfaring med billetsalg. I den tid har vi opbygget en verdensførende kompetence som leverandør af billetsalgsløsninger.

Det er ikke kun vores referencer i verdensklasse, det er også vores billetsalgsinfrastruktur. Vores servere kan håndtere mere end 3.000 unikke forespørgsler i sekundet, hvilket svarer til mere end 180.000 forespørgsler i minuttet. Disse servere bruges til at håndtere billetsalg til mere end 200.000 arrangementer, som vi samarbejder med internationalt. I alt distribueres mere end 250 millioner billetter gennem vores systemer.

Et billetsalg – mange salgskanaler

Heldigvis er ikke alle arrangementer ens, og det er disse deltagere heller ikke. Derfor har arrangører ofte specifikke behov, de ønsker at få dækket i forhold til deres billetsalg. Det tager vi i Eventim højde for, og vi er meget imødekommende med at tilpasse vores billetsalgsløsninger, så de passer til dig, dit arrangement og arrangementets gæster.

Forskellige begivenhedsdeltagere har forskellige ønsker i forhold til, hvordan de ønsker at erhverve billetter. Selvom 98 % af nordmændene er online , er det ikke alle, der nødvendigvis kun ønsker at købe billetter gennem digitale salgskanaler. Derfor har vi mange fysiske forretninger rundt om i landet, hvor dine gæster kan købe billetter til dit arrangement.

Vi har også gode løsninger til at integrere vores billetsalgssystemer mod jeres eksisterende eller planlagte løsninger. Vores digitale billetsalgssystemer kan blandt andet integreres på deres Facebook eller hjemmeside.

På vores egne digitale salgskanaler når vi ud til over 90.000 unikke besøgende hver måned. Disse salgskanaler vil være åbne for vores partnere, så de kan sælge deres billetter gennem vores eller deres egne salgskanaler.

Læs også vores indlæg om vores billetsystemer

Nemt og overskueligt billetsalg

Vi har lagt meget tid og kræfter i vores billetsalgssystemer, så det bliver så nemt og overskueligt som muligt for vores partnere. Ud over at gøre det nemmere for dine begivenhedsdeltagere at købe billetter til dit arrangement, kan vores billetsalgssystemer hjælpe dig med at holde styr.

Vores systemer kommer med gode værktøjer til at hjælpe dig med at udføre grundig rapportering og analyse af billetsalget til dit arrangement. Dette vil hjælpe dig med at få et løbende overblik over, hvordan dit billetsalg går, så du kan implementere målrettede tiltag for at agere i takt med udviklingen.

Sådan ser vores analyseværktøj ud. Her kan du følge med i, hvordan billetsalget går, og se hvilke salgskanaler der er mest brugt. Du får også adgang til et godt kundeanalyseværktøj, hvor du får et overblik over demografiske og geografiske træk hos dem, der har købt billetter.

Eventims kundeservice er deres kundeservice

Med Eventim som din partner kan du drage fordel af de etablerede kanaler og systemer hos en verdensførende billetsalgsspiller. Vores kundeservice er en del af dette. Ønsker dine kunder at bestille billetter uden for salgsstedet eller online, kan dette gøres via vores kundeservice telefonisk.

Ydermere kan dine deltagere kontakte os på mail, telefon, facebook eller chat, hvis de har spørgsmål vedrørende billetkøb eller ønsker at foretage ændringer. Dette kan spare dig for en masse tid og ressourcer. Vi har en veletableret kundeservice med en  venligt og servicemindet personale, der står klar til at hjælpe dine deltagere.

Adgangskontrol er enkel og effektiv

Vi har gode rutiner og teknologier på plads for at gøre adgangskontrol så smertefri, hurtig og effektiv som muligt. Alle vores digitale og fysiske billetter er udstyret med en unik QR, stregkode eller kombination af tal, der gør dem unikke og ikke kan forfalskes. Ved døren vil dine sikkerhedsvagter eller medarbejdere blive udstyret med en Android- eller iOS-applikation til deres smartphones, som de kan bruge til at scanne billetterne.

Ydermere er vi førende i verden inden for at tage ny teknologi i brug for at forbedre din og dine deltageres oplevelse. Derfor understøtter vi RFID-mobilbilletter, der kan autentificeres med NFC eller nærfeltskommunikation. Hvis du har spørgsmål vedrørende RFID, vores billetsikkerhed eller adgangskontrol, står vi klar til at besvare dine henvendelser.

Markedsfør dit arrangement med Eventim

Desværre er det ikke altid, at det kun er kvaliteten af et arrangement, der afgør antallet af solgte billetter. Billetsalgets succes skyldes ofte en grundig og veltilrettelagt markedsføring.

Vi har stor erfaring med markedsføring af events. Vi kan hjælpe dig med at markedsføre dit arrangement på blandt andet vores kanaler eller på sociale medier, ved at bruge søgemaskineoptimering, eller med betalt placering på Google.

Digitale annoncer giver mulighed for brug af målretning . Med målretning kan din marketingkampagne målrettes mod personer med interesser og demografiske og andre psykografiske funktioner, som er relevante for dit arrangement. Dette og mere til kan vi hjælpe dig med. Kontakt os på sales@eventim.no for mere information.

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.