{"id":20994,"date":"2022-02-01T15:40:08","date_gmt":"2022-02-01T14:40:08","guid":{"rendered":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/?p=19875"},"modified":"2023-09-05T10:48:42","modified_gmt":"2023-09-05T08:48:42","slug":"optimer-jeres-marketingkampagner-med-billetlugens-trackingloesninger-2","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/optimer-jeres-marketingkampagner-med-billetlugens-trackingloesninger-2\/","title":{"rendered":"Optimer jeres marketingkampagner med Billetlugens trackingl\u00f8sninger"},"content":{"rendered":"

Med Billetlugen f\u00e5r du mulighed for at have tracking pixels p\u00e5 vigtige trin i billetk\u00f8berens rejse, s\u00e5 du kan m\u00e5le og optimere dine egne marketingkampagner. Ved at f\u00f8lge trafikken p\u00e5 denne m\u00e5de f\u00e5r du et langt bedre indblik i, hvor trafikken til billetsystemet kommer fra. Ved at identificere forskellige trafikkilder, forst\u00e5 hvorfor og hvor meget trafik der opst\u00e5r, er det nemmere for dig at tr\u00e6ffe gode beslutninger baseret p\u00e5 data. Hvor kommer trafikken fra? Hvilke kanaler har de h\u00f8jeste konverteringer?<\/p>\n

L\u00e6s mere om Billetlugens billetsystemer <\/a><\/p>\n

M\u00e5l konverteringer, return-on-investment og meget mere<\/h3>\n

Billetlugens trackingl\u00f8sninger er meget fleksible, og giver mulighed for at spore alle faser af k\u00f8bsprocessen, ikke kun ind i billetsystemet. Der er f\u00e5 begr\u00e6nsninger med sporingspixels p\u00e5 vores sider. Det er muligt at spore sidevisninger, klik, endda ned til adf\u00e6rd, s\u00e5som n\u00e5r en kunde tilf\u00f8jer eller fjerner varer fra indk\u00f8bskurven. Ud fra disse data kan du m\u00e5le konverteringer, return-on-investment samt oprette m\u00e5lgrupper, analyser og kundeprofiler.<\/p>\n

Gennem Google Analytics kan du som arrang\u00f8r identificere din m\u00e5lgruppe ved at analysere demografi, geografisk og\/eller adf\u00e6rd og derefter segmentere din m\u00e5lgruppe i kundeprofiler. Du kan skr\u00e6ddersy dine kampagner ud fra dine \u00f8nsker og krav. Fokus p\u00e5 en specifik m\u00e5lgruppe giver dig mulighed for at fokusere din tid, penge og energi p\u00e5 potentielle k\u00f8bere, som med st\u00f8rst sandsynlighed vil k\u00f8be fra dig \u2013 \u00f8ge konverteringer og return-on-investment.<\/p>\n

\"\"<\/p>\n

Vores kunder bruger tracking til at f\u00e5 bedre indsigt i deres kunderejser eller til datadrevne marketingkampagner, s\u00e5som m\u00e5lretning mod brugere, der har klikket p\u00e5 en begivenhed, men ikke k\u00f8bt billetter. Andre har bygget data sammen med deres nyhedsbrevssystem, s\u00e5 nyhedsbrevene i h\u00f8jere grad kan m\u00e5lrettes. Der er mange muligheder, og vi r\u00e5dgiver dig gerne i forbindelse med de forskellige anvendelsesmuligheder.<\/span><\/p>\n

Retargeting annoncer \u00f8ger konverteringer og afkast<\/h3>\n

Vidste du, at i gennemsnit forlader ca. 70 % af kunderne deres indk\u00f8bskurv uden at gennemf\u00f8re et k\u00f8b? Ved at bruge Billetlugens trackingl\u00f8sninger kan du som arrang\u00f8r bl.a. oprette retargeting-annoncer p\u00e5 Google eller Facebook. Der er 76 % st\u00f8rre sandsynlighed for, at der bliver klikket p\u00e5 retargeting-annoncer end almindelige annoncer, da de p\u00e5virker kunder, der allerede seri\u00f8st har overvejet et k\u00f8b. Dette \u00f8ger konverteringer og afkast af din investering!<\/span><\/p>\n

Cart abandonment statistics<\/a><\/p>\n

Hurtig og nem engangsimplementering af pixels<\/h3>\n

Billetlugens marketingafdeling s\u00f8rger for en enkel og smidig integration med Google Analytics og Google Tag Manager, s\u00e5 du kan f\u00e5 al information samlet i det system, du normalt bruger. Du, som arrang\u00f8r, kan s\u00e6ttes op med et Partner ID, hvilket betyder at det er en engangsimplementering af dine pixels, s\u00e5 hvert nyt arrangement automatisk f\u00f8lges fremadrettet. Vi hj\u00e6lper selvf\u00f8lgelig ogs\u00e5 gerne med r\u00e5d, feedback og support.<\/span><\/p>\n

Facebook-pixell\u00f8sning til Billetlugenarrang\u00f8rer<\/h3>\n

\"\"<\/p>\n

Apple annoncerede \u00e6ndringer med iOS 14, der p\u00e5virkede, hvordan vi modtager og behandler konverteringer fra v\u00e6rkt\u00f8jer som Facebook Pixel. \u00c6ndringen gjorde, at det ikke l\u00e6ngere er muligt for samarbejdspartnere\/arrang\u00f8rer at optimere Facebook-annoncering mod k\u00f8b foretaget p\u00e5 hjemmesider, der ikke var p\u00e5 deres eget dom\u00e6ne, f.eks. alle billetselskaber. Det vil sige, at mange arrang\u00f8rer ikke l\u00e6ngere kan optimere til egentlige k\u00f8b. Dette har alts\u00e5 meget store konsekvenser for arrang\u00f8rerne. Derfor har Billetlugen (Eventim) i dialog med Facebook udviklet sin egen Pixel-l\u00f8sning, som g\u00f8r det stadig er muligt at optimere mod k\u00f8b foretaget via Billetlugen. Gode nyheder til vores arrang\u00f8rer!\u00a0<\/p>\n

\u00a0<\/p>\n

Vil du vide mere om vores l\u00f8sninger<\/a> eller leder du efter en ny billetpartner<\/a>?<\/p>\n\n\n

\n
Kontakt Billetlugen<\/strong><\/a><\/div>\n<\/div>\n\n\n\n

Skrevet af:
Marcia Titley – Adm. Dir.<\/a> – Eventim Norge<\/a> & Eventim Sverige<\/a>
Jeppe Moeskj\u00e6r – Head of Sales & Partnerships –
Billetlugen<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":"

Med Billetlugen f\u00e5r du mulighed for at have tracking pixels p\u00e5 vigtige trin i billetk\u00f8berens rejse, s\u00e5 du kan m\u00e5le og optimere dine egne marketingkampagner. Ved at f\u00f8lge trafikken p\u00e5 denne m\u00e5de f\u00e5r du et langt bedre indblik i, hvor trafikken til billetsystemet kommer fra. Ved at identificere forskellige trafikkilder, forst\u00e5 hvorfor og hvor meget […]<\/p>\n","protected":false},"author":11,"featured_media":19872,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"categories":[118],"tags":[],"yst_prominent_words":[],"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/20994"}],"collection":[{"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/posts"}],"about":[{"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/types\/post"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/users\/11"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=20994"}],"version-history":[{"count":1,"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/20994\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":22424,"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/posts\/20994\/revisions\/22424"}],"wp:featuredmedia":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/media\/19872"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=20994"}],"wp:term":[{"taxonomy":"category","embeddable":true,"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/categories?post=20994"},{"taxonomy":"post_tag","embeddable":true,"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/tags?post=20994"},{"taxonomy":"yst_prominent_words","embeddable":true,"href":"https:\/\/billetlugenb2b.dk\/wp-json\/wp\/v2\/yst_prominent_words?post=20994"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}