NET-systemet er et kraftfuldt og tilpasningsdygtigt billetsystem, der bruges i hele Europa. Som arrangør får du et moderne og effektivt billetsystem med avanceret funktionalitet. I webshoppen kan du sælge billetter, pakker, varer, sæsonkort og gavekort.

Om Eventim.NET

Et kraftfuldt og dynamisk billetsystem, der har vist sig at være et af de mest pålidelige og robuste billetsystemer i verden. NET-systemet har distribueret billetter til nogle af verdens største og mest profilerede festivaler, koncerter og arenaer, men er også meget brugt på en række markeder, herunder sport, teatre og andre kulturinstitutioner. Systemet indeholder en række forskellige funktionaliteter, der tilsammen giver et alsidigt og fleksibelt system for arrangører.

Hvad du får med Eventim.NET

Vi tilbyder mere end billetsystemer - vi er en omfattende billetpartner

Salg online og offline

Med NET-systemet sælger vi billetter gennem så mange forskellige kanaler som muligt, både online og offline. Dine billetter kan sælges på vores hjemmeside, din egen hjemmeside, Facebook, via vores kundecenter, lokalt i døren, i dit eget billetkontor og på diverse salgssteder.

White-label løsninger

Øg konverteringer ved at sælge billetter med jeres eget design/mærke på vores billetsystemer. Billetlugen har forskellige løsninger, så du fx kan få vores billetsystem ind på din egen hjemmeside via iFrame.

Forskellige leveringstyper

Billetkøbere kan vælge mellem forskellige leveringsmetoder alt efter deres behov. Det kan være en elektronisk PDF-billet, mobilbillet tilpasset Wallet, papirbillet med posten (også med gaveindpakning) og afhentning i billetskranken.

FanTicket

En FanTicket er det perfekte minde. Med høj kvalitet og brugerdefineret design er billetterne unikke og en perfekt gave! Billedet er trykt på eksklusivt billetmateriale og er et ideelt alternativ til en almindelig billet. Og det bedste er, at der ikke er nogen ekstra omkostninger involveret! Ikke for dig og ikke for billetkøberen.

Vi holder dig i hånden hele vejen

Ud over robuste og sikre billetsystemer yder vi førsteklasses support til at understøtte jeres billet- og salgsstrategi. Med Billetlugen får du derfor ikke kun en billetløsning, men en komplet billetpartner

Salg af produkter

Øg den samlede omsætning pr. kunde ved at sælge varer, f.eks. programmer, gavekort, mad, drikkevarer og merchandise. Varerne kan sælges både som separate produkter og i forbindelse med specifikke arrangementer. Med indkøbskurven kan kunden købe billetter til flere arrangementer, produkter, pakker, samt gavekort i samme transaktion.

Salg af pakker

Sælg en kombination af flere begivenheder og/eller varer i én pakke. Det er muligt at sælge sæsonkort/abonnementer med op til 64 arrangementer som en del af en serie. Ønsker du at sælge klippekort, er dette også en mulighed med NET-billetsystemet.

Platforme

På Billetlugens platforme kan du markedsføre dit event til et bredt publikum bestående af kulturglade danskere. Du kan fx skabe ekstra opmærksomhed om dit event med en central plads på Billetlugen.dk, få en historie i nyhedsbrevet eller et opslag på vores sociale medier.

Din marketingpartner

Billetlugen Bureau er din digitale marketingpartner til billetsalg. Vi er eksperter i at markedsføre og sælge billetter, og vi hjælper gerne med at løfte dit billetsalg. Vi tilbyder komplette marketingløsninger, herunder SoMe-kampagner, programmatiske displaykampagner og retargeting-kampagner.

Du kan stole på vores billetsystemer!

Billetlugen har referencer i verdensklasse og har solgt billetter til nogle af verdens mest profilerede begivenheder, herunder vinter-OL i Torino i 2006, Sochi 2014 og sommer-OL i Rio i 2016. Vores systemer har vist sig at være blandt verdens mest pålidelige og robuste billetsystemer. Vi har blandt andet håndteret 30 millioner transaktioner på under 30 minutter, og 3 millioner internationale kunder på samme tid. Derudover har vi håndteret Danmarks største koncertsalg nogensinde med mere end 150.000 solgte billetter til Ed Sheeran i København. 

Rapporter

Omfattende rapporteringsmuligheder giver dig grundlæggende salgs- og billetinformation om dit arrangement, tilgængelig online 24/7 på pc, tablet og smartphone. Rapporterne kan tilpasses efter jeres behov med flere kategorier såsom billettyper, prisniveauer og billetsalg.

Analyser

Med Eventim.ANALYTICS kan du se på salgsstatus for bestemte arrangementer, begivenhedsserier, forskellige billettyper eller salgskanaler – alt sammen visuelt repræsenteret for at være nemt og overskueligt. Forstå kunder ved at analysere data efter alder, køn, bopæl og afstand. Og meget mere!

Support

Vores supportafdeling har over 15 års erfaring og er et engageret team, der vil arbejde tæt sammen med dig under opsætningen og lanceringen af arrangementet i Billetlugens billetsystemer indtil arrangementet finder sted.

Kundeservice

Hvis en billetkøber har mistet sin billet, har et spørgsmål til arrangementet eller ønsker at købe billetter over telefonen, er vores kundeservice tilgængelig på telefon, mail, Facebook eller chat.

Scanning

Vi har en enkel og pålidelig adgangskontrolløsning med både WiFi-scanning og en smartphone-app. Systemet er kompatibelt med markedets bedste scanner-enheder, der læser både klassiske liners / 1D-stregkoder og 2D-koder (QR-koder), RFID-mobilbilletter og er desuden NFC-klar. Det er muligt at udveksle billeddata med tredjepartssystemer som Skidata og Fortress.

Akkreditering

Billetlugen har sit eget akkrediteringssystem, Eventim.WORKFORCE, som kan bruges til at registrere gæster, frivillige, presse, fotografer og medarbejdere. Workforce vil generere stregkoder, der er integreret med Billetlugens adgangskontrolsystem.

Sådan kommer du i gang!

1. Planlægning

Start en dialog for at afklare dine behov. Hvad er vigtigst for dig som arrangør, og hvordan kan Billetlugen bidrage med vores systemer og ekspertise til at løse dine behov? Aftal vilkår og tjenester, der kræves af Billetlugen.

2. Implementering

Opret event, og aftal hvilke platforme billetterne skal sælges på. Planlæg markedsføring og hvordan Billetlugen kan være med til at synliggøre arrangementerne via vores kanaler. Offentliggør event, og igangsæt markedsføring.

Supervision og kontrol

Regelmæssig analyse af salgstal for at følge op på udviklingen i salget. Diskuter eventuelt potentielle markedsforanstaltninger for at øge billetsalget. Eventuel levering af adgangskontrol og dørsalgsløsning.

4. Evaluering

Evaluering efter event. Hvad virkede, og hvad kan gøres endnu bedre næste gang? Skal vi sende en email til billetkøberne for at takke for besøget? Måske en undersøgelse for at vide mere om publikumsoplevelsen? Her vil vi meget gerne hjælpe dig.