Planlægger du en koncert?
Billetlugen er en del af Eventim, som er Europas største billetleverandør med førsteklasses billetsystemer tilpasset koncertarrangører for at imødekomme dine behov. Vi har enorm erfaring med billetsalg til koncerter og tilbyder mere end blot salg af koncertbilletter. Billetlugen kan være din fuldgyldige samarbejdspartner og vi tilbyder at deltage aktivt i markedsføringen, så du kan nå ud til et endnu større publikum og sælge endnu flere billetter. Billetlugen tilbyder førsteklasses support og kundeservice for at sikre en behagelig og tryg oplevelse for både arrangør og billetkøber.
Billetsalg i verdensklasse
Vi er en omfattende leverandør af billetsalg, teknologi, support og kundeservice.
Arrangør support
Billetlugen giver dig den støtte, du har brug for til at organisere en vellykket koncert. Vores dedikerede supportteam er tilgængeligt 7 dage om ugen og har stor erfaring med salg af koncertbilletter. Vi arbejder på at øge dit billetsalg ved at tilbyde spændende løsninger, som du ikke har haft adgang til før.
Adgangskontrol
Billetlugen leverer adgangskontrol i verdensklasse til koncerter. Med erfaring fra store koncerter og events som OL og VM i fodbold, kan vi garantere dig en ny oplevelse af adgangskontrol. Vi tilbyder dig vores teknologiske løsninger og vores erfarne adgangskontrol-team til at hjælpe.
Kundeservice
Med Billetlugen som din billetpartner hjælper vores kundeservice dine koncertkunder via telefon, email, chat og Facebook. Vi hjælper billetkøbere med alt fra mistede billetter, spørgsmål om koncerten, til køb af billetter over telefonen. Lad vores dedikerede kundeservice gøre arbejdet.
Markedsføring
Som din marketingpartner kan vi bistå med både lokal, national og international markedsføring. Vores dedikerede team af digitale marketingsspecialister brænder for at sælge billetter, og ingen opgave er for lille eller for stor.
Din købsproces
Det er din koncert, og derfor mener vi også, at købsprocessen skal afspejle koncertens profil. Sammen med dig tilpasser vi købsprocessen, så billetkøberen vil opleve, at hele købsprocessen foregår på koncertens hjemmeside. Vi tilbyder flere unikke løsninger, der gør det muligt at sælge andre produkter såsom merch, mad og drikke i samme købsproces.
Teknologisk avanceret
Billetlugens systemer er blevet testet og opgraderet i sammenhæng med nogle af verdens største begivenheder. Vi er kendt for at være stabile og sikre. Dette garanterer, at billetterne sælges smertefrit og uden nedetid, selv under højt pres. Vi tilbyder funktionalitet til koncerter, som ingen andre kan matche, og vil sammen med dig finde den mest optimale billetløsning til netop din koncert.
26
LANDE
250M
BILLETTER SÆLGES HVERT ÅR
3000
MEDARBEJDERE
Fordele ved Billetlugen
Bedst ved mersalg
Når du skal arrangere en profitabel koncert, er det essentielt, at mersalget lykkes. Med vores løsninger skaber vi en skræddersyet kunderejse, der både fremmer og giver dig nye muligheder inden for mersalg.
Åbent system
Med Billetlugen får du Europas største billetpartner med på holdet. Vores systemer understøtter integrationer med de vigtigste kanaler, herunder Facebook, hvilket gør det nemt at markedsføre og sælge billetter online.
Ekspertise
Billetlugen er Europas største billetleverandør og vi har hjulpet med at arrangere nogle af verdens største festivaler og koncerter, samt events som OL og World Cup. Dermed kan du være sikker på, at vores ekspertise er i top.
Fuldt overblik
Med vores billetsystemer er koncertens statistik let og overskuelig. Det betyder, at du kan bruge tiden, hvor det betyder noget. Velkommen til markedets bedste billetsystemer.
Arrangør og billetkøbers møde med Billetlugen
Ved afholdelse af en koncert og festival er det essentielt, at både arrangør og billetkøber møder et erfarent og professionelt billetfirma med god support og kundeservice, samt moderne løsninger til billetsalg og andre services. Med Billetlugen som billetpartner får du adgang til alt dette og meget mere. Sammen udvikler vi både koncerten og sælger flere billetter og produkter.
Tilpasset købsproces
Vores billetsystemer har indkøbskurve, der gør det muligt for billetkøbere at købe mad, drikke, transport, parkering, hoteller mv. i samme transaktion. Disse varer kan sælges både som separate produkter og dermed være tilgængelige som “stand-alone” produkter på samme måde som en billet, eller de kan knyttes til konkrete arrangementer og dermed kun være tilgængelige i forbindelse med billetkøb.
Etagekort, teltpladser mv.
Eventim billetsystemer har avancerede etagekortløsninger, der gør det muligt at lave kreative etagekort. Etagekortet kan vise flere detaljer som f.eks. placering af indgange, toiletter, barer mv. Mens koncertens billetter normalt er unummererede og dermed uden sædekort er der mange arrangører, der vælger at bruge vores sædekortløsninger til salg af overnatning. Det kan være teltplads, glamping, autocamperplads mv. På samme måde som i en hal, kan billetkøberen selv vælge, hvor de vil sove blandt de ledige pladser.
Kapacitetsoversigt
For koncertarrangører er der meget at holde styr på, når man sælger forskellige billettyper med forskellig kapacitet. Vores billetsystemer gør det nemt at holde styr på kapaciteten ved automatisk at holde styr på denne del for koncert- og festivalsarrangørerne.
Flere leveringsmetoder
Vi tilbyder scanbare koncertbilletter i alle nødvendige formater. PDF, mobilbilletter, der kan gemmes i Wallet-appen, samt papirbilletter med levering via posten. Det betyder, at fans kan vælge præcis den leveringsmetode, som passer til deres behov
Bedst til støtte
Hos Billetlugen får du den service, du har brug for. Vi har et stort team klar til at tage fat på alle kundeudfordringer, der finder sted før, under og efter festivalen. Vi står til rådighed på telefon for dig, som koncertarrangør, alle ugens 7 dage.
Nogle af vores kunder
Folketeateret har brukt Eventim som leverandør av billettsystemer siden 2017. De er en stor aktør i markedet med ett solid billettsystem som gir oss den tryggheten vi er avhengig av når vi selg selge 150-200.000 billetter hvert år. I tillegg er vi meget godt fornøyd med den gode, tette og profesjonelle oppfølgingen vi får fra deres supportavdeling.
Knud Dahl - Direktør, Folketeateret
«Norges Håndballforbund har inngått et samarbeid med Eventim for de to håndballmesterskapene vi arrangerer i 2020 og vi er veldig fornøyd med jobben Eventim har gjort for oss så langt. Kundeoppfølgingen vi får er upåklagelig, ingen oppgave er for stor eller for liten, og de er tilgjengelige 24/7 for å diskutere strategi, billettsalg og fremdrift. Det er som vi har fått en ekstra spiller på banen.
Kia Otnes - Prosjektleder Euro 2020