Hos Eventim Scandinavia oplever vi stor kundetilgang og søger derfor en norsktalende medarbejder til vores B2B supportteam i København. Vi søger en ny kollega, som har erfaring med koncerter, festivaler og/eller sportsbegivenheder samt gode tekniske kompetencer, som ønsker at hjælpe vores arrangører til et succesfuldt billetsalg med vores stærke billetsystemer.

Eventim Scandinavia er en af de førende billetudbydere med hovedkontor i København og lokale kontorer i Stockholm og Oslo. I Danmark, står vi bag Billetlugen og i Sverige og Norge hedder vi Eventim.

Vi arbejder tæt sammen med en række arrangører indenfor live underholdning, som fx koncerter, kultur- og operahuse, festivaler og store sportsbegivenheder. Vi leverer skræddersyede billetløsninger og relaterede services som fx marketing, kundeservice og eventafvikling. Eventim Scandinavia er en del af CTS Eventim, der er Europas største billet- og live underholdningsselskab. I Danmark er det også Eventim, som er operatør af K.B. Hallen.

Om stillingen:

Vi tilbyder en fuldtidsstilling, hvor du primært skal supportere vores samarbejdspartnere i Norge men også de danske arrangører. Derfor er det et krav, at du er god til norsk i både skrift og tale. Det er en stor fordel, hvis du også har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk.

Som en del af Support teamet vil du arbejde tæt sammen med arrangører af koncerter, festivaler og andre events. Så det er også en fordel, hvis du har erfaring med underholdnings¬branchen – allerhelst fra arbejde med billetsystemer.

Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

  • Event opsætning – alle led i processen fra oprettelse af event i billetsystemet og klargøring til online salg, herunder priser, rapportering, grafik, salsplaner mv.
  • Partnersupport – du bliver teknisk sparringspartner for vores arrangører med henblik på at finde den bedste løsning for netop deres billetsalg. Du vil være den ansvarlige kontaktperson for egne arrangører med mødeafholdelse, planlægning af events og opfølgning mhp. kvalitetssikring.
  • Du vil også komme til at undervise partnere i brug af billetsystemets mange features.
  • Internt support til vores salgsafdelinger i Skandinavien med viden om billetsystemets mange muligheder samt at svare på spørgsmål fra vores kundeservice. Du vil også deltage på kundemøder i forbindelse med salgsdialoger.
  • Der vil være nogle rejsedage til bl.a. Norge og Sverige i forbindelse med møder, uddannelse mv.

Dine kvalifikationer omfatter blandt andet:

  • Du er en serviceminded og kvalitetsbevidst person
  • Du trives med proaktiv kundedialog og sætter dig grundigt ind i kundens behov
  • Du trives i et miljø med korte tidsfrister i en ofte travl hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens
  • Du er en loyal teamplayer som søger pragmatiske løsninger
  • Du kan lide og bidrager til at have det sjovt med dine kollegaer
  • Du er teknisk stærk til it-systemer og har flair for hurtigt at tilegne dig ny teknisk viden.
  • Du har gode skriftlige og muntlige kommunikationsevener på norsk – og gerne på dansk samt engelsk.
  • Hvis du har erfaring fra billetbranchen, er det en fordel.

Vi tilbyder:

  • Inspirerende og godt arbejdsmiljø med høj gensidig tillid
  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver
  • Dygtige og passionerede kollegaer
  • Fuldtidsstilling i et velkonsolideret selskab
  • Løn som matcher dine kompetencer og erfaring

Om Eventim Scandinavia:

Vi er ca. 50 ansatte i Eventim Scandinavia, og du bliver en del af et team med 7 passionerede kollegaer.

CTS Eventim, der er vores moderselskab, er Europas største billet- og live underholdningsselskab med over 3.000 ansatte og kontorer i mere end 25 lande. Selskabet er noteret på den tyske børs, og havde i 2019 en omsætning på 650 mio. Euro.

Arbejdssted: Carlsberg Byen, i centrum af København.

Ansøgning: Evt. spørgsmål og motiveret ansøgning med CV bedes sendt til Teamlead Jesper Hørslev til denne mail: jeh@billetlugen.dk med emne ”Ansøgning Teknisk Supporter”.

Virker ovenstående interessant for dig, og kan du imødekomme ovenstående forventninger, så glæder vi os til at høre fra dig hurtigst muligt og gerne inden den 1. november 2021.