Nu kan du sælge billetter i døren og opsamle data på samme tid med Express Check-out

Udgivet

Scanning QR

Brug vores Express Checkout til dit næste event! Billetkøbere skal blot scanne en ekspres-QR-kode for en to-kliks købsproces i døren.

Sådan fungerer det

Express Checkout er en hurtig version af den normale købsproces i din onlinebutik. funktionen er udviklet til at reducere ventetiden for dine gæster ved døren eller til helt at digitalisere dit lokale billetkontor. Du skal blot downloade Express QR-koden fra eventets side og placere den ved indgangen til dit event.

Dine gæster scanner koden med deres smartphones, køber billetter til eventet online og kan derefter gå direkte til indgangen for at få billetten scannet, og det smarte er, at du forsat opsamler købsdata på dine gæster, så kontrollen og indsigten bevares.

Hele købsprocessen sker på én side. De oplysninger, som kunderne skal angive ved betalingen, er minimeret for at gøre købet så hurtigt og enkelt som muligt. Der kræves ingen profiloprettelse eller andre trin, der kan forsinke købsprocessen. Når købet er gennemført, vises billetten straks på kundens smartphone, så de kan gå direkte til indgangen for at få billetten scannet. Kunden modtager også en bekræftelse og billetter via e-mail.

Vil du vide mere om Billetlugen.Light, så læs mere her!