
Den komplette SaaS til teatre, koncertsale, operahuse, attraktioner og sportsorganisationer – alt samlet i ét system.
Mere end en billetplatform
Medlemskab og abonnement
Opbyg loyalitet ved at tilbyde et udvalg af medlemskaber, sæsonkort og fleksible abonnementspakker.
Et åbent system
Sikre problemfri arbejdsprocesser ved at bruge vores XML- og API-funktionalitet til at oprette forbindelse til tredjepartsløsninger.
Integreret CRM-løsning
Øg omsætningen med indsigt i kundernes vaner og præferencer.
Emails, segmentering, ABC-analyse.
Omfattende rapportering
Tegn nemt rapporter og tilpas efter dine behov. Se dine salgstal på samtlige enheder.
Hvad er EVENTIM.Inhouse?
EVENTIM.Inhouse har i de sidste 20 år været et af Europas førende billetsystemer til teatre, operahuse, koncertsale, attraktioner og sportsorganisationer.
Mere end 600 kulturinstitutioner i hele Europa bruger INHOUSE til at sælge billetter i billetkontorer, i detailforretninger og online. INHOUSE indeholder mange forskellige elementer, der tilsammen bidrager til en skræddersyet løsning til alle vores kunder.
Den komplette SaaS billetløsning og mere – alt samlet i ét system.

26
LANDE
250M
BILLETTER SÆLGES HVERT ÅR
3000
MEDARBEJDERE
Den komplette selvbetjente SaaS billetløsning
Opret dine egne arrangementer, styr din egen økonomi, markedsfør dine egne arrangementer, brug tidsindstillet adgang, byd på mad & drikke og tilpas dine behov. Dette er blot nogle af de muligheder, der er tilgængelige for dig. Med EVENTIM.Inhouse får du alt, hvad du har brug for i samme system.

Tilpas efter dine behov
Tilpas din white label webshop, e-billetter, mobilbilletter, e-mailbekræftelser, fakturaer, medlemskort og meget mere med vores brugervenlige layout-editorer.
Mersalg og krydssalg
Øg omsætningen og den gennemsnitlige indkøbskurvværdi med mulighed for at krydssælge produkter såsom merchandise, mad & drikke og lignende begivenheder.
Fleksible pakker
Opbyg loyalitet og tilbyd fleksibilitet til dine kunder ved at designe “pluk-og-bland”-pakker. Enten med et fast eller fleksibelt antal indkøb, alt efter dine behov.
Tidsbestemt indtastning
Perfekt til museer, attraktioner, skolebesøg og restauranter, EVENTIM.Inhouse har en fleksibel og effektiv tidsindstillet indgangsløsning.
Gulvkort og udsigt fra dit sæde
Alt fra unummererede og nummererede sædekort, bordkort, 3D-visning, tildelinger og blokeringer – EVENTIM.Inhouse kan håndtere alle begivenhedskonfigurationer, med ‘vælg din egen plads’, ‘bedste sædereservation’ og ‘udsigt fra din plads’.
Integreret billetkontor
Gruppereservationer, ventelister, detaljeret kundehistorik, betalingslinks, hurtig udtjekning og touchscreen-teknologi er blot nogle af de tilgængelige funktioner.
Integration til CMS-løsninger
Brug XML-eksport til at udtrække f.eks. begivenhedsinformation, billetpriser, salgslinks og kapacitet direkte til din hjemmeside.
Regnskabsgrænseflade
EVENTIM.Inhouse har en dynamisk grænseflade til forskellige økonomisystemer og kan dermed understøtte tilslutning til forskellige regnskabssystemer. Certificeret af PwC.

Vil du have en demo?
Indtast din e-mailadresse, så kontakter vi dig for en demo!