INHOUSE er et af Europas førende billetsystemer til teatre, operahuse, koncertsale, museer og sportsarenaer. Arrangørerne bruger den alsidige funktionalitet i INHOUSE til online billetsalg, abonnements-/sæsonkortsalg, i billetkontoret og på forskellige salgssteder.

Om Eventim.INHOUSE

Mere end 600 kulturinstitutioner overalt i Europa bruger INHOUSE til at sælge billetter på billetkontorer, i forretninger og online. INHOUSE indeholder mange forskellige elementer, der tilsammen bidrager til en skræddersyet løsning til alle vores kunder. INHOUSE er et self-service billetsystem, hvor du når som helst kan gå ind og lave ændringer i begivenheder, sætte nye til salg, og du bestemmer selv, hvilke billettyper/ produkter der skal være tilgængelige - uden at skulle kontakte Billetlugen først.

Muligheder med Eventim.INHOUSE

Vi tilbyder mere end billetsystemer - vi er en omfattende billetpartner

White label-webshop

INHOUSE har en white label-webshop, der nemt kan tilpasses både design og layout på jeres hjemmeside og andre applikationer. Derfor vil du med INHOUSE opleve, at hele købsprocessen foregår på din egen hjemmeside, når kunder køber billetter eller andre varer i webshoppen.

Produkter og mersalg

Sælg produkter udover billetter via webshoppen og billetkontoret. Produkter kan defineres og illustreres ved hjælp af billeder. Tilbyd kunderne mulighed for at bestille middag/spisning før, under eller efter et arrangement. Øg det samlede salg ved at bruge anbefalinger i købsprocessen.

Pakker

Tilbyd faste pakker med billetter til flere arrangementer og/eller produkter, eller giv kunden mulighed for selv at vælge med vores "pluk-og-bland" løsning. Sælg forskellige billettyper med enkeltpris såsom 2-til-1 og familiebilletter.

Sæsonkort og abonnement

INHOUSE har flere sæsonkort/abonnementsløsninger, der giver dig som arrangør stor fleksibilitet. Du kan vælge alt fra den traditionelle model med fast siddeplads til et bestemt antal datoer til en mere fleksibel løsning, hvor kunden selv kan vælge en masse.

Integreret CRM-system

INHOUSE har omfattende CRM-funktionalitet integreret i systemet. Det er designet til at maksimere værdien af jeres kundedata ved at give optimal indsigt i køb og vaner. Dette hjælper dig med at forudsige tendenser og købsmønstre for at øge omsætningen.

Åbent system

INHOUSE er et åbent system, der tilbyder mange grænseflader til specialiserede produkter og domæner, bl.a regnskabssystemer som Visma, business intelligence, CMS og ressourceplanlægningssystemer.

Regnskabsintegration

En dynamisk integration med forskellige økonomisystemer, som kan understøtte integration med forskellige regnskabssystemer, f.eks. Visma.

CRM

Hvis det ønskes, er det muligt at tilslutte billetsystemet til et fuldgyldigt eksternt CRM-system til datasynkronisering.

Planlægningssystemer

Redundante processer og risikoen for fejl kan reduceres ved at koble INHOUSE til et planlægningssystem, såsom Yesplan.

CMS

Brug XML-eksport til at udtrække bl.a. begivenhedsinformation, billetpriser, salgslinks og kapacitet direkte til din hjemmeside.

Sporing

INHOUSE muliggør en enkel og smidig integration med bl.a. Google Analytics, Tag Manager og Facebook pixels. Det er muligt at spore alle faser af købsprocessen.

Webshop API

Det er muligt at bruge API'et til egen online butiksudvikling baseret på INHOUSE billettransaktioner.

Med lily kan du nemt forbinde Eventim.INHOUSE med Mailchimp!

Vil du have overblik over dine kunders ‘og potentielle kunders præferencer, så du nemt kan nå dem med den tilpassede information, der er relevant for modtageren?